Pe de o parte, accesul reprezentantilor companiilor farmaceutice in unitatile sanitare fiind restrictionat a determinat o schimbare rapida a modului de comunicare cu profesionistii din domeniul sanatatii.
Companiile farmaceutice au initiat si si-au manifestat disponibilitatea de a comunica prin intermediul platformelor digitale, mai mult sau mai putin consacrate pana in acel moment. Insa, ca in orice proces de comunicare, atat emitatorul cat si receptorul trebuia sa fie familiarizati cu aceste noi unelte pentru a spera la o minima eficienta in a transmite si a intelege ce se prezinta si se discuta.
Daca nevoia ne-a invatat sa ne descurcam cu computerul, tableta sau telefonul mult mai bine decat inainte de pandemie, de ce sa nu continuam sa beneficiem de facilitatile si avantajele comunicarii digitale?
Avantajele si dezavantajele comunicarii digitale si le evalueaza fiecare in functie de nevoile personale sau de grup insa, ar trebui sa fim cu totii foarte sinceri, mai ales, cu timpul nostru, al fiecaruia dintre noi, si sa alegem intotdeauna sursa cea mai concisa, elocventa si regasibila.
Fără nicio îndoială, simțim comunicarea față în față ca mult mai umană, fapt ce o face mult mai agreată de marea majoritate din cadrul celor două grupuri însă, viața ne-a demonstrat că progresul nu poate fi întrezărit fără schimbări de mentalitate, de tehnologie și de atitudine a majorității.
MedAgora vine in sprijinul companiilor farmaceutice si profesionistilor din domeniul sanatatii pentru a fluidiza si a moderniza comunicarea stiintifica digitala, atat dintre cele doua categorii, cat si din cadrul fiecareia dintre ele.
MedAgora este locul de intalnire al profesionistilor din domeniul sanatatii, al companiilor farmaceutice dar si al celor doua grupuri intre ele.
MedAgora este platforma si partenerul care il intelege cel mai bine pe fiecare membru din oricare cele doua grupuri pentru ca MedAgora nu este o simpla agentie, este un profesionist in acest domeniu, al comunicarii stiintifice digitale.